TEPAK SIREH EMAS

Welcome to the hardest life that he thinks that he couldn't survive

Thursday, April 22, 2010

DULU MEMBER, SEKARANG.....HARAM...

kadang2 aku ader gak pkir..
aku ni sekadar teman di waktu susah je ke?
agaknyer betol ckap member ku pasal budak2 zaman sekarang...
katenyer: "susah same2, senang sendiri2"...
buatkan aku pikir pasal penyakit aku...
hari tu g check...
doktor pakse pergi operation...
aku pakse balek, aku cakap aku xnak...
then, aku blah...
ikutkan hati, mmg nak baik...
tp disebabkan ramai member yg da lupe kat aku....
aku rase baik aku melupakan penyakit aku tu,
aku rase baik aku melupakan dunia aku tu,
aku rase baik aku melupakan segala impian aku tu,
aku rase baik aku biarkan diorang melupakan aku....
nanti bila susah diorang cari aku jgak...
skang ni aku mmg tgah susah...
mintak tlg kt diorg, tp...
diorg xpedulikannyer...
sedih la aku macam niey...
sudahlah...
makin dipikirkan, makin sakit hati aku niey...
harap2 sesape yg terase tu, mintak maaf banyak2...
sebab ape yg aku ckap kat atas ni tiada kaitan ngan korang...
melainkan ader la 2 atau 3 org...
yg penting diorng pernah panggil aku kawan, janji nak kawan ngan aku...
tapi hari ini....
satu berita pun aku xtau pasal diorang...
diorang pown xtau yang aku sedang menderita kesakitan...
harap2 diorang sedar...

No comments:

Post a Comment